vår i butiken


Kolla vad fint vi har på mitt älskade jobb, Vero Moda = Underbar vår!



Omhängning och det blir så fint!


Nej detta är såklart inte mitt jobb... Men min favvisdojja! Jag har verkligen älskat Converse sen jag gick i sjuan, bra länge nu. Men under alla dessa år är det inte många som har förstått vilken super fin sko det är, förrän nu när den sitter på allas fötter. Vi lever i en Conversevärld och jag älskar det! Jag har nog runt 15 par och jag tröttnar aldrig. Här är de jag önska mig på min skohylla nu:

Ett par hallonröda, nästan lite solblekt röda, åt corallhållet. Jättefina



När vi var i Paris för något år sedan såg jag ett par helgråa, sulan var också grå. De fanns inte i min storlek då och jag har letat efter dem sen dess men det finns inte. Men jag är allt lite sugen på dessa grå.



När jag får ett dressingroom så ska jag minsann ha en sån här vägg hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0