FashionSTORE modevisning

För ett par månader sedan så var jag och gjorde i visning som skulle filmas. Det var i en gammal industrilokal och det var väl ca 5 grader där, jag låg sjuk i över en vecka efter. Kan kanske förklaras av de små trådarna som knappt täckte kroppen. Men men filmen blev ju bra iaf, den är ganska lång så man får lov att spola lite. Gillar klänningarna från Therese Fredman, Men Josefine Strid har fina saker men dock inte så användbara för en vanlig människa, men kreativ kan man väl inte annat är att säga att hon är. Får ursäkta nakenheten, mormor du får gärna spola förbi dessa ingångar, haha...



Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska veta Malin att jag är så stolt över dig! Filmen är ju skitbra - stämningen, kläderna och DU! Riktigt bra!! Förstår tyvärr att du frös ihjäl och att det var skitläskigt i mörkret där borta! Men vilket resultat det gav =) och nakenheterna var ju faktiskt inte så farliga, jag trodde att det var värre :) Puss på dig min tjej!

2010-05-07 @ 18:28:34
Postat av: malin björk

Tack Anna, du är så snäll. Fatta vad jag kommer sakna dig när jag flyttar, så tråkigt. Du måste låva att du och David kommer ner i sommar. Ni kan ju försöka passa in så kan ni komma samtidigt som Eric och ta bilen så blir det lite billigare med bensin, jaja, jag vill att ni kommer ner iaf, hade varit supermysigt! Puss

2010-05-08 @ 17:58:48
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0