Glasögonprovning och annat

Denna vecka har bestått av mycket plugg, jag känner mig som hemma hos Anna och David nu. Sitter där och pluggar varje dag näst intill. Igår bakade vi till att Annas syster och mamma kom på besök. Dagen bestod även av glasögonprovning. Det är verkligen supersvårt. Vill ju egentligen ha ett par fräcka men det funkar när de inte kostar flera tusen och när man inte ska leva i dem. Nu får de ändå vara lite enklare. Så just nu lutar det åt ett par Armanibrillor, står mellan dem och ett par Attling. Svårt som attan.

Nu sitter jag i lilla lyan igen och stinker thaimat, var med Sofia och åt favvisen sushi och thaibuffé. Var allt ett par veckor sedan sist. Deras sushi blir bara bättre för varje gång. Nu blir det åter plugg, bra att låta texten flöda, bara en vecka kvar nu, så börjar känna mig lite i panik…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0