Jag älskar redan mitt nya jobb

Ställde klockan på 03.45 i natt, japp första dagen på mitt nya jobb. Eller jag börjar inte förrän den 7 juni så jag tjuvstartade idag. Det var en dag på Strippen i Emmaboda. Kan ju säga som så att det var lite annan målgrupp än vad jag var van vid. I stället för modeintresserade tjejer och damer så var det bilintresserade killar och gubbar och ja jag saknade mina älskade kunder men det var otroligt kul detta också. Jag fick idag bygga upp montern och sälja tidningar och prylar och även prenumerationer. Det gick jättebra. Jag fick träffa massor av mina blivande arbetskamrater och jag stormtrivs redan med dem alla, så trevliga och jag har känt mig så varmt välkommen hela dagen.

Nu är jag dock dödstrött efter över tolv timmar i regn, dieselrök och gegga, har varit stelfrusen hela dagen. Men jag är ändå jättenöjd med dagen och ser fram emot att börja.


Kolla in alla dessa tidningar och de är inte ens en tredjedel av alla titlar som jag kommer att jobba med...



Jahopp mina vänner, detta kommer bli mitt liv nu, från modevisningar till bilar, likheten är att de båda är ett konstverk och kan vara otroligt vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0