Packning

Go´kväll

Nu är det snart dags för flytt igen. Imorgon kommer mamma och Peter upp, först en sväng till Gällstad för lite shopping sen ska de stanna här i Varberg tills på fredag. Då ska vi proppa in så mycket det bara går i ett släp. Hemfärd och första flyttlasset går på fredag. På lördag blir jag hämtad kl 05.00 för att sedan jobba mitt första pass på mitt nya jobb, ska bli jätteskoj, bara det inte regnar lika mycket som det har gjort här idag.

Nu sitter jag och Anna varje dag med vårt arbete, det börjar kännas riktigt bra, inte mycket kvar nu...


Kommentarer
Postat av: Martina

Lycka till på jobbet idag! :)

2010-05-15 @ 07:30:48
URL: http://martinailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0