Kan ju vara det godaste!


Sharon eller persimonn är det bästa just nu. Den är så himla god, bli två till tre om dagen just nu. En räddare på eftermiddagen på jobbet och när hungern sätter i innan lunch. Jag är som en mat och sov klocka, när det gäller maten iaf. Vi har fika vid halv 10 på jobbet, då blir det te, sen vid 10.20 är det dags för en frukt. Lika dant på eftermiddagen. 14.30 är det fika och 15 20 är det frukt igen. Så jag är lite efter. Men oj vad gott det är! Kan avslöja att jag precis åt min tredje för dagen nu.

Har bara ätit Sharon innan. Men dessa, persimonn är både större och godare, finare också.

Så mitt tips är att testa dessa sötsaker om ni inte redan har gjort det!


Kommentarer
Postat av: MOR

Tack för tipsen - ska jag testa. Sharon trodde jag var det bästa man kan äta....

2010-11-19 @ 13:56:02
Postat av: Malin Björk

Du kommer att älska dem. Man riktigt längtar efter sin fruktstund!

2010-11-20 @ 19:29:05
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0