Vilad och lite förfirande

Äntligen börjar jag bli bättre, efter en hel veckas vila så borde det ju ge resultat på fyra veckors sjuka. Men jag är fortfarande inte bra.

Nästa vecka fyller jag år och som många vet så kommer jag inte vara i Sverige då, snart wiiee! Axel, min systerson fyller också år nästa vecka så vi fick småfira detta lite redan nu.
Mina fina paket.
Axel ska börja skolan nu till hösten, då måste han ju koll på när det är dags att gå in från rasterna så han fick en klocka av mig och mormor.
Nicke och lill-killen
Äntligen fick jag min efterlängtade Vintage-bok. Här redogörs modets historia, stora modeskapare och allt som ett fashionfreak bör veta!
Axel är bäst på Lego!
Mer än boken fick jag spel enligt önskemål, presentkort på tre massagebehandlingar, riktigt behövligt! Mjölkkanna, saknad. Sen fick jag två fina figurer från min favorit Lisa Larsson, retro, fint och riktigt värdefullt. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0