Helgen i korthet

Igår vad jag och mor i Kalmar på en liten shoppingtur. Det blev lite shoppat till mig själv och present till syster som fyller år idag. Så idag var vi på kalas i Jämjö. Började dagen med att gå ut till Hästö i regn och på ishalka. Det brukar ta ca 45 minuter att gå men idag var det långt över en timme. Men jag var glad att jag tog mig framåt. I Jämjö blev det fika, semlor och annat gott. När jag kom hem lagade jag moussaka, tvättade och städade. Så fick lite gjort iaf.
I morgon är det jobb igen. Men det bästa är att Jens kommer hem i morgon, plus att jag har höga förväntningar på ett nytt pass som starta på gymmet i morgon. Dans, en blandning mellan afro, zumba och partydans, jag kan inte se annat än att det är en totalt perfekt blandning, så det ska bli toppen!
Trevlig kväll. Nu ska jag ner till tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0