Therese Fredman

Tidningen Elle har haft en designtävlig och vinnaren är utsedd och det blev ingen mindre än Therese Fredman från Borås.

Denna stjärna träffade jag redan 2008 när jag var modell på FashionMARKET. Jag föll för en klänning i ljus siden som var öppen i ryggen.

Några år senare träffade jag henne igen och jag hade inte glömt den där klänningen och nu hade hon sytt fler fantastiska klänningar och hade funderingar på att köra igång sitt eget företag, och sagt och gjort. Ett tag senare ringde hon och jag skulle då vara modell för en lite udda visning vilket resulterade i detta som ni tidigare sett. Therese klänningar är i slutet av filmen efter Josefin Strid.

Så otroligt kul att det går så bra för henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0