Dancing on my own...

Idag var jag tillbaka på jobbet igen efter ett par vilodagar. Ganska skönt, jag är ju inte riktigt van att ha så lugna dagar. Men också galet skönt att komma in på en fredag för nu är det helg.

Nu har jag krupit upp under en filt i soffan och kollar in Let's Dance. Ganska kul. Men det är ju så himla många par nu i början så man hinner ju tröttna lite, 2 timmar... Men har hunnit med att platta håret, ny plattång som jag fick i julklapp (toppen) och Hårologi Heat Protector spray som gör håret jätterakt och mjukt. Även spenderat halva kvällen på nätet, bloggar och annat kul. Ätit två mango, tokgott. Pratat med Jens som är i Tyskland och hälsar på Hampe, hade också velat vara där dock. Ja en inte allt för spännande kväll men också väldigt skönt att få ha såna kvällar ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0