Salt & Sill

Efter den tredje långa resan denna veckan så var vi framme i ett ljuvligt paradis. Kändes som att man var med och gästspelade i en vacker målning. Vi var på Tjörn, Klädesholmen och hotellet vid Salt & Sill där Jens spelade första kvällen.
På lördagen var det jättefint väder. Kan ni tänka er känslan som bara bubblade i min kropp när jag satt och åt frukost på denna vackra plats? Vi åt sen gick vi och hämtade Jens fina kamera. Dessa bilder lägger jag in sen då han har med sig den till Smögen. Så ni får nöja er med dessa bilderna så länge...
Nej inte alls avis...
Vi åkte och plockade "jögubba" (Jordgubbar) som vi sedan satte oss uppe på takterassen för att avnjuta till ett par rundor Yatzy innan det var dags för en om möjligt bästa middagen de senaste dagarna...
Som sagt så återkommer jag med fler bilder när den andra kameran kommer hem! Men jag kan iaf konstatera att jag också kan ha semester. Var lite orolig innan att jag inte bara kunde ta det lugnt men jo och jag har njutigt av varenda sekund av min semester. I söndags var vi i Göteborg och shoppade som ett litet avslut på veckan. Jag tog sedan tåget hem. Åh fy denna känsla att åka. Jens skulle vidare till Smögen för spelning i två veckor. Det kändes konstigt att att komma hem igår, kom hem sent och det var så tyst och ensamt. Men i morse så kändes det ändå okej att ställa klockan på 06 igen och bege sig till jobbet. Dock var det väldigt tomt då de flesta har semester nu. Men dagen gick ruggigt fort, lunchade med Martina och träffade mamma efter jobbet. Nu ska jag krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0