Sommarstrand på Öland

Resan gick vidare på onsdag, redan på morgonen satte vi oss i bilen för ännu en lång resa. Framme i Borgholm och på Strandhotell möttes vi av den ena kändisen efter den andra. Det var Victoriaveckan så det var många som skulle spela.
Jag har nu varit med Jens många gånger när han spelar, men jag slutar aldrig att imponeras. Han är så otroligt begåvad, kan ju alla låtar och får alla att toltalt rocka loss... Magi!
På torsdagen så var det skyfall. Vi spenderade mycket tid inne på Strand, Jens och Majo höll mest till vid spelmaskinerna... Tror att det trots många hundringar förlust till sist gick med vinst!
Min favoritvägg, där kunde jag stå hur länge som helst och beundra alla artisters konstverk.
The Bobbers
Robyn
Håkan Hellström
När vi blev hungriga trotsade vi regnet och jag gick och köpte mig en regnponcho. Jag och Majo var lika fina i våra vita plastdräkter, men torrast var vi när vi kom fram till Harrys för att äta. Alla var lika smarta och tog vita tygskor på sig, tänkte till där, eller?
Hans och Jens beundrar sina spel i sina Iphonisar!
Javisst, för ovanlighetens skull så blev det räkor ;)
På kvällen åt vi på Dockside inne på Strand, ojoj så gott!
Dags för gigg. Men då måste man ju också se ut som en riktig stjärna. Nermin här hemma från Karlskrona jobbade på Suits & Shirts inne på Stran, han dressade upp Jens för kvällens spelning.
.... så här cool blir man i hängslen! Toksnygg!
En ruggit trevlig kväll fick avsluta dessa dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0