Kreativ dag...

Efter att ha legat pall och inte kunna prata i två dagar så kliade det i fingrarna. Så jag körde igång med symaskinen. Var längesen nu men kul är det. Efter många timmars klipp, nålning och provning var jag helt slut. Så jag fick fortsätta idag. Helt inne i mitt skapande går timmarna fort. Men jag behöver iaf inte prata med tyget och det störs nog inte av att jag håller på att hosta sönder mig själv heller, så det är en perfekt sysselsättning för en sjukling. Första klänningen  blev en Marimekko-klänning. Jag har inget mönster att gå efter utan gör min egen lilla modell, ganska nöjd faktiskt!
När första klänningen blev klar tog jag tag i papper och penna och körde igång med nästa.
Kan avslöja att den nästa är helt klar men lite småputs kvar så återkommer med bilder!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jösses vad duktig du är!!!! Blev ju jättefin! Gillar ryggpartiet ;) Jaha, när börjar du ta emot beställningar ;)

2011-07-24 @ 09:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0