Ledig dag!

Idag tog jag semester! Jag valde nog bästa dagen på länge vädermässigt. Vilken underbar dag! Först cyklade jag och handlade lite och sen vidare mot Hästö. Gorde lite tunnbrödsrullar med bire och salami och lite annat smått och gott till vår lilla matsäck. La mig på bryggan och solade ett tag, tog även ett dopp medan jag inväntade Jens. När han kom så kastade vi loss och tog en tur med båten. Ljuvligt! Tillbaka efter ett par timmar la vi till vid Hästö igen. Vi tände grillen och bara njöt av god mat och en fantasktisk kväll. Nu är vi hemma igen och ha tagit vara på de sista soltimmarna på vår underbara balkong, detta gjorde vi med lite Yatzy och godis. Nu ha vi tagit plats i soffan för att kolla på film. Jag är helnöjd med min lediga dag!

Kommentarer
Postat av: syster

Härligt med sådan tur med vädret när du äntligen var ledig en dag!

2011-06-30 @ 10:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0