Sköna söndag!

Det märks att jag inte är helt frisk. Idag har jag legat i solen och sovit nästan hela dagen. Sen spelade jag squash med Elin. Det var jätteskoj, så det blir nog fler gånger, måste nog öva lite på tekniken dock...
Ikväll blev det minigolf med mamma på Dragsö i solnedgången, längesen och verkligen mysigt. Jag vann med en poäng, avgjordes på sista banan. Efter det blev det glass på Glassiären. Ny favorit, ananas/cocos!
I morogn kommer min Jens hem. Han är i Smögen denna helgen också. Men nu blir han hemma ett tag. Spelar nästa gång på Scandic i Karlskrona v.27.
Svettiga och goa efter mycket skratt och spel!
Har planterat lite på balkongen idag, jordgubbar och lite fina blommor!
För er som inte vet så är det en otroligt vacker minigolfbana på Dragsö. Det är en förminskning av Karlskrona.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-13 @ 18:14:33
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Malin

Hej!

Tack ska du ha. Jag använder mig bara av egna bilder och har provat mig fram genom de olika teman som finns. Det är bara att testa!



Trevlig Sommar!

2011-07-19 @ 15:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0