Ännu en ljuvlig dag i vackra Smögen!

Hemma 02.30 efter en bra kväll på Skäret, lite mer folk än dagen innan. Jens är verkligen ett underbarn, han kunde spela alla låtar som de önskade igår. Som en levande Spotify är han min lilla pojk. Jag vaknade vid 09 i morse och ville då inte att han skulle vakna så jag tog mig en liten tur. Så vacket!!! Men det bästa, det skulle bli 14 graden idag.. Men vad sjutton, ca 24 skulle jag tippa.
Idag öppnade fler butiker på bryggorna, så vi spenderade ett par timmar... och pengar...
Jag shoppade loss mest i en butik som hade helfräcka kläder. Det blev tre par brallor, nya vita Converse och ett linne. Sen köpte jag en stickad tröja i Holebrookbutiken. Så det blev lite. Kul!
Solen lyser fortfarande, skönt. Vi mötte upp Jens kompis, som också är pianist och spelar på Bohus Malmön i helgen. Vi käkade och nu har han farit tillbaka och vi tar det lite lugnt, käkar godis och ska göra oss klara för att åter igen gå ner till Skäret...

Kommentarer
Postat av: Syster

Vilken tur ni har med vädret, ser helt underbart ut! Vilken minisemester. Men kalla inte stackarn min lilla pojk ;)

2011-06-03 @ 22:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0