Fredagsmys!

Precis hemmkommen från Elin. Vi har haft en riktig myskväll... Hon hämtade upp mig efter jobbet med lilla sonen Teo. Vi körde ut och kikade på den nyöppnade Intersport i Ameralen sen handlade vi på Maxi. Vi lagade sen pestolax i ugnen med vår favorit, sötpotatis, morötter, paprika och champinjoner i ugnen, advokadosallad och limesås till. Det var himla gott... Sen blev det godis och naturgodis och mys med Teo i soffan. Nu är det redan fredag igen, helt galet men så skönt. Nu är det dags för storstädning igen, så jag hade tänkt att hinna med detta i morgon, fullt schema hela helgen nu.
Tänkte att jag skulle lägga upp detta också:
Här fick jag göra ett litet inhopp i Bilsport, expertkommentator om fälgar, dold talang...:)
Här är en kampanj för Bilsport Classic.
Och detta är en kampanj för TrakorVärlden!
Kul med lite udda fotojobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0