HOST HOST HOSt!!

Kan inte sluta hosta, har nu haft en förfärlig hosta i över en vecka... Det är värst på kvällar och nätter, sen när jag väl kommer upp på morgonen och på dagen är det helt okej men hostar då också. Jag har haft sån här hosta en gån förut som jag minns och det var när jag bodde i Varberg, det slutade med att jag hostade så mycket att två revben gick av. Så jag är lite rädd för det... Men i övrigt har jag ju bara haft magsjuka, förkylning och ont i halsen, feber.... i över fyra veckor, så det känns som att jag borde bli frisk snart.

Idag var jag och provade ut två jättefina klänningar på Qarma till modevisningen på onsdag nästa vecka. Ska bli kul, sen far vi till Göteborg och Stockholm samma vecka. Vecka efter blir det modevisning igen och en tripp till Milano... Oj så kul det är nu!
Nu ska jag stoppa i mig alvedon och dricka vatten, skulle nog behöva lite varmt vatten med honung också men nu vill jag gå och lägga mig.
Så go´natt på er!

Kommentarer
Postat av: MOR

Ja lite varmtvatten (silver-te som det så fint kallas) med honung gör nog susen - krya på dig nu!

2011-03-17 @ 18:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0