Solenergi!!

Jag visste det! Jag går på solenergi. Jag har trott detta hela hösten och vintern men nu kan jag konstatera det. Planen för dagen var att städa min lägenhet. Kanske även ta mig och träna. Ställde kl på 09.15. men 07.45 vaknar jag, slog upp ögonen och ser ut genom springan i min gardin en klarblå himmel. Jag bara flög upp, Åt frukost och satte igång med städningen direkt. Ville ju bli klar så fort som möjligt så jag kunde njuta av dagen. kl 9.45 hade jag bara toaletten kvar och jag gav mig ner till gymmet, det blev bodypump, oj vad stark jag var. Jag ville bara hem och bli klar. När jag gick hem så bara spratt det i hela kroppen när jag gick där med solen i ögonen, underbart! Nu är jag hemma, och ska städa klart toan för att sen kunna ge mig ut i solen. Jag testade nu ett nytt mellis efter träningen. Keso mellanmål, men nötter och torkade bär att hälla i. Kan ju konstatera att det lär bli ett gäng såna, gott, bra Keso!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0