Fullt ös....

Ojoj vad mycket som har hänt. Tänkte ta det lite snabbt då jag måste sätta igång och packa för jag far till Milano i morgon men jag har inte ens hunnit packa upp sen helgens farande…

I onsdags förra veckan var det visning på Residenset.


I fredags for vi till Göteborg för Jens skulle spela på ETT. En riktig toppen kväll, fick träffa massa trevliga människor. Fin hotell var det också… På lördagen tog vi en snabb sväng i Nordstan där vi fick se en kanonfin modevisning.
Efter visningen blev det en biltur till Stockholm med stopp i Gränna där vi köpte lite polkagrisar. Väl i Stockholm mötte vi upp Robin, Malin och Oscar. Det blev en utekväll och sedan blev det flyget till Luleå på söndagen. Där Mötte Vi upp alla från Leijon Event som byggde tältet där Jens, Malin, Oscar och Robin spelade innan och efter Hockeyn… (Ja som sagt kortfattat får det bli). Efter deras sista spelning blev det rivning av tält och scen sen var vi ute och åt.
På måndagen blev det flyg tillbaka till Stockholm och en shoppingtur innan det var dags att bege oss ut till Cirkus. Där åt vi och sen var det dags för Sveriges helt klart bästa artist just nu, ROBYN att inta scenen. Helt galet bra. Hon är en sån stjärna!!
På måndagen blev det flyget hem och direkt till jobbet. Där han jag med 1½ timme jobb för att sedan ta med Hanna till Gina Tricot för att prova ut de sista kläderna för kvällens visning. Direkt till Etage som fixade våra frisyrer och smink. Åter på plats på Gina så hade jag en liten genomgång för hur vi skulle gå och sen lite champagne och ombyte till första ingången. 18.30 körde vi igång med visningen. Det var en kundkväll på Gina Tricot och jag måste passa på att tacka mina modeller igen även Gina och Etage för en helskön kväll som avslutades med vin och mat på Fox
Nadja
Hanna
Bird och Carin
Hanna
Carin
Hanna
Bird
Jag
Nadja
Tack för helt fantastiska dagar... Nu måste jag verkligen packa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0