Va, helg igen?

Nu var det fredag igen... Hur galet som helst! Är precis hemkommen från Nivå med Martina. Vi lyxade till det med lite god mat och vin ikväll. Jag har verkligen varit sjuk i flera veckor nu. Alla på jobbet är sjuka och idag slog jag nog rekord i nysningar, förkyld som attan och har haft ont i halsen hela veckan förra veckan var jag magsjuk... Ja hela tiden något.. I morgon ska jag iaf städa lite och tvätta, vara lite huslig. Sen hoppas jag på att solen lyser lite så man kan ta en promenad. Senare ska jag till Elin och hennes lilla Teo, Vi ska göra egna kroppkakor... Det var som Martina sa, att det är nog vuxenpoäng på det... Men mysigt och gott. Sen blir det Melodifestivalmys hela kvällen.
Nu blir det strax läggdags, sliten...
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0