En dag på strippen!

Idag gick jag upp 04 för en heldag på strippen. Det är ett bilevent som förlaget där jag jobbar annordnar. Det håller till på Emmaboda flybana och handlar kort och gott om att köra så fort som möjligt rakt fram.... Det blev ca 13 timmars jobb, så vi alla var en aning slitna nu. Men i morgon söndag står kl på 05 och vi far då tillbaka till Emmaboda för Muscle Car Meet, en heldag till men med muskelbilar denna gången. Tur att det är så fantastiskt väder. Förra året hade jag tre jackor och höll på att frysa sönder. Det har varit en fantastisk dag, men trött nu.
Blev dock väldigt ledsen när jag nu har längtat hela veckan till att Jens skulle komma hem från Milano i morgon men han kommer inte förrän på tisdag... Vill ha hem dig nu ju!!!
Elin som man knappt alls kan se jobbar för Bilsport idag :) Bra kläder vi har!

Kommentarer
Postat av: Elin

Inga dåliga pass inte!!! Ha det så bra idag :) Så ses vi pigga och glada imorgon ;)



Är det ok om jag snor bilden på mig?? Säg till om det inte är OK.

2011-05-22 @ 07:48:47
URL: http://www.ella-bella-bi.blogspot.com
Postat av: Malin

Såklart att du får Elin!

2011-05-23 @ 10:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0