Torsdagssegling

Ikväll var jag ute och seglade med Niklas. Det var väldigt längesen jag seglade nu så det var verkligen kul att han ringde och fick med mig ut ikväll. Det var Torsdagssegling, en lite tävling med olika typer av kölbåtar. Man seglar på lystal, så alla har samma chans. Men vi kom först i mål och vann även på lys, så vi var kvällens vinnare, kul och bra start. För det var inte sista gången denna sommaren, planen är att köra detta på torsdagarna och kanske vara med i de andra tävlingarna som finns här. För er som inte vet så har jag seglat mycket innan, tävlat i Optimist och E-jolle. Har även varit instruktör för barn, vuxna och handikappade, men jag slutade med allt det när jag flyttade till Varberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0