Näringslivsdagen

Igår var det Näringslivsdagen på Rosenholm. Från Albinsson & Sjöberg var det jag som stod för montern. Till min hjälp hade jag Lund från Bilsport. I montern hade vi en Tesla, en eldriven sportbil och en elmotorcykel. Dagen gick gättebra och på kvällen var det eftersittning på Statts festvåning. Där blev det mat och underhållning. På scenen stod Karlskronabandet Vapenbröder. Det var första gången jag såg dem, sjukt imponerad. Sångaren i bandet är lillebror till en gammal klasskompis så jag har ju bara sett honom som ett litet barn. Nu stod han på senen, bättre än Oskar Linnros eller vilken annan svensk stjärna som helst. Grymt bra band och han skriver även texterna själv. Snart skiva på gång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0