mamma/matteledig

Idag jobbade jag halvdag. Kände verkligen att jag behövde vara hemma lite med Tiny och hjälpa Jens som har varit skitduktig hela veckan med henne! Det var väldigt fint väder så vi var och åt lunch med Martina på Nya skafferiet och satt ute. Så nu är lilltjejen proffs på att käka ute efter denna veckan. Inatt har jag sovit på golvet. Tiny ville ligga i sängen så jag la mig och skulle klappa henne tills hon somnade... Jag somnade. Jens var så snäll och gav mig täcke och kudde, Tiny tog dock kudden. Vaknade kl 05 och frös som tusan, iskallt på golvet. Men Tiny sov iaf och hon kissade inte inne... Får se vart jag sover inatt.
Tiny träffade på en storasyrra. En riktig Pinscher som heter Ester. Samma färger men Tiny är verkligen Tiny, pytteliten, hon är ju en Dvärgpinscher och jag är väldigt glad att vi har en liten! Men Ester var jättefin och de kunde snacka fint tillsammans, Tiny var lite rädd i början. När vi skulle gå hem igen så gick vi nära vattnet, mötte en hund som hade badat och gick ner på en trappa. Vi tänkte att Tiny skulle känna lite på vattnet bara. Sista trappsteget var i samma höjd som vattnet så hon fortsatte rätt ut, plums. Tog några simtag och gick upp och skakade av sig, brydde sig inte så mycket, men det var sjukt gulligt!

Kommentarer
Postat av: MOR

Du hade ju både kudde och täcke på golvet, när jag skulle lära Percy sova själv låg jag och sov på ett kallt köksgolv i flera veckor.... det var tider det - inget jag saknar faktiskt.

2011-09-09 @ 22:20:51
Postat av: Anonym

Ja tur det. Men kudden var upptagen dock... Jo ja minns det, lilla Percy...

2011-09-09 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0