Nyfiken

Tiny ska verkligen vara med på allt, så nyfiken!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Malin, såg vilken söt profilbild du fått på Facebook och såg sedan att ni skaffat er söte hunden:) Tog mig hit o får se ännu fler mysbilder. Ååå jag längtar så efter en hund jag med :)

Hur är allt med dig där hemma annars?

Kram

2011-09-14 @ 12:03:18
Postat av: Malin Björk

Hej Carro!

Jo hon är helt fantastisk! Ja du var väl sugen på en liten mopps ett tag. Men du har väl en hund? Här är allt bra, bor du kvar i Varberg? Såg att du var uppe i Smögen i sommar. Jens var där och spelade på Skäret då. Kram

2011-09-15 @ 00:36:17
Postat av: Caroline

Ja gillar ju mopsar o frallor de som många andra inte tycker är så vackra haha:) Kompisar här köpte en fransk bulldog, Judith förra vintern o det är nog en sån jag vill ha efter att ha den rasen i närheten. Vi får väl se om jag får tid över att skaffa en nu när jag är själv annars verkar det svårt att få andra att tycka de är lika söta hehe. Familjen har en Shitzu, Edvin och han är här ibland iaf:)



Ja, precis bytt lägenhet faktiskt. En tvåa på 60kvm vid Ankaret:) håller på att fixar som mest m inredningen nu och det gillas ju!



Sommarhuset vårt ligger ju i Grundsund och i sommar blev det riktigt många vändor dit och runt om.



KRAM

2011-09-15 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0