Popp popp poppare!!!

Nä det är inte så mycket poppare kvar, men tacka vet jag dessa Svenska band. Det är ju det bästa. I morgon får vi se om det finns några poppmoves kvar i en, några låtar sitter fortfarande kvar i hjärnan. Men nu var det bra längesen jag såg Melody Club... 2007... Minns när jag och Martina var på vår första konsert då bandet precis hade kommit ut med sin första singel Palace station. Det var i Ronneby på Ogräsfestivalen... Vi blev sålda direkt! Det stod klart att Melody Club tog Shebangs plats i cd-spelaren och vi gick från Shebangpunkare till poppare, sidlugg, randiga strumpbyxor och självklart Converse! Många konserter har det blivit med bandet och jag trodde att jag hade sett den sista, men så var ej fallet!
I morgon är det dags. Melody Club ska spela på Sliver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0