Bilsport Performance & Custom Motor Show 2012

Med över 72 000 besökare är nu mässan över för detta året.... Bilsport firade 50 år och det var en mässa och festligheter över det vanliga! Vi har haft en riktigt bra påsk med mycket jobb! Vi började torsdagen och påsken med en jubileumsfest!
Här har vi en gamal förstasida på en Bilsport... Undrar så vem stylisten var... En tokliten bh och en på tok för stor trosa...
Det var Elvistema hela helgen både på mässan och på festen.
I Bilsports monter bjöd vi våra prenumeranter på nybakade kanelbullar.
Det är ett konstigt ideal här för tjejernas del... Vi var rätt nöjda med våra röda västar...
Denna tjejen var det många som kände igen då hon vart med i tvprogramet Outsiders... Humm kan förstå det...
Jag fick iaf skriva en autograf till en läsare som köpte en Allt om MC med mig och Johan på förstasidan!
Jag jobbade i alla våra montrar och här i D-hallen var jag på lördagen. Där hade vi Rock'n'Roll, Bilsport Classic och Nostalgia.
Min favoritmonter!
På lördagen fick vi påskägg.
Som sagt så var det Elvistema och de hade byggt upp ett helt Graceland. Här var det fullt med prylar och bilar. Det var även 4 bröllop som hölls här under lördagen.
På söndagen var jag i Bilsports monter och bakade bullar!
Igår var det dags att packa ner allt... Det tog ett par timmar och idag är jag ledig. Gosar med min lilla Tiny som jag saknat så himla mycket!! Vaknade kl 11 så det var nog behövligt att vila idag!

Kommentarer
Postat av: MOR

Verkar ha varit en riktigt lyckad helg. Kanonfina bilder. Håller med, varför har ingen reagerat på den lilla BH:n och de stora trosorna???!!! Galet!

2012-04-10 @ 13:28:07
Postat av: Elin

Så fina bilder. Utom ett, där jag ser ut som ett mongo :P Snodde några ;)

Kramis!!

2012-04-11 @ 22:20:16
URL: http://ella-bella-bi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0