Lite av varje...

Hej. Oj vad jag är kass på att uppdatera här. Men idag var det semeldagen, Netta bjöd på semlor på jobbet idag, gott! Men jag åt årets första semla redan i lördags.
Igår gjorde vi spenatsoppa. Minns att det var en av mina favoriträtter när jag gick på lågstadiet, men sen serverades det inte i skolan när man gick lite högre upp. Så jag tror inte att jag ätit det sen dess. Gott var det, vi hade räkor och ägg till, bra tips. Reseptet hittar ni här: http://www.ica.se/Recept/spenatsoppa-med-agg-och-skinka-714640/.
Skulle kunna lägga upp hur många bilder som helst på min lilla prinsessa! Men här är några iaf.

Kommentarer
Postat av: MOR

Så fin hon är den lilla prinsessan

2012-02-22 @ 10:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0