Nyårsfirande i min nya lya!

Nu är jag inflyttad och igår fick jag internet också! Här kommer lite bilder från min nya lya och nyårsfirandet. Jag och Tiny hade Martina, Emma och Carro här på nyårsfest och temat var rosa såklart!!
Tiny fin i rosa rosett!
Martina fixar fint med blommor på bordet.
Tiny och jag matchar!
Martina och Carro när vi spelar spel.
Jag agerar DJ.
Emma, superfin!
Tiny ville inte riktigt ha kvar sin rosett så jag tog över den!
Förrätt:
Västerbottenostpaj med kantareller
Skål flickor!!
Huvudrätt:
Kyckling med god fyllning inlindad med parmaskinka och rotfrukter till.
Efterrätt: Vitchokladpannakotta med brownie och hallon, tokgott!
5 glada flickor!
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0