03.30...

Kom hem efter halv fyra i lördags natt, hård natt på jobbet... Med andra ord sov vi ut igår, vaknade vid 11. Det blev en lugn dag, pluggade så gått jag kunde, var på bodypump och gick och la oss i lagom tid.

Idag har jag redan hunnit vara på core på Atletica, härligt när man har tränat på morgonen, dock jobbigt att gå upp. Jag och Eric ska på spinning i kväll också, men fram tills dess ska jag plugga. Jag har inte fått boken än så jag tänkte gå ner till skolans bibliotek, där jag kan läsa i den boken de har där, som man inte får låna hem, hoppas bara på att den inte är upptagen.

I morgon ska vi träffa mamma, min syster Marika och hennes man Niklas i Ullared, sen fika här... Det tar bara 40 minuter med buss till Ullared här ifrån, lagom. Ska bli skoj att träffa dem. Ska inte till Karlskrona förrän lucia. Längtar hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0