Engelska

Snälla hjälp mig, är det någon som vill dela med sig av sina engelskkunskaper? Va ska nu läsa och göra en bok sammanfattning på en stor engelska bok om storytelling! Jag blir så ledsen. Vi har två veckor på oss och det tar två veckor att få boken som jag precis beställt. Jag hade ställt mig i kö på biblioteket på alla dessa tre böcker som vi ska ha i kursen, fattade det som att jag skulle få dem i går, så därför har jag inte köpt dem. Men jag hade missat att jag var nummer två i kö, dvs kan jag inte då få dem förrän om minst en månad. Åhhh


Kommentarer
Postat av: M1

Du kan mer än du tror! Hoppas det löser sig och att det går bra :) Lycka till!

2008-11-04 @ 21:36:26
Postat av: maria

Usch, jobbigt att få tag på kurslitteratur. Extra jobbigt med engelsk kurslitteratur!



England låter himla kul. Ska du jobba med nåt speciellt då?

Jag har inga speciella planer än. Vi får se:)

2008-11-04 @ 22:08:58
URL: http://killaparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0