Massa god mat

Igår var vi inne hos våra grannar, pensionärer och supertrevliga. Vi var inbjudna där på middag, glögg och pepparkakor till en början, pressad potatis och någon riktigt god köttgryta och hemmagjord lingonglass. Allt var jättegott.

Idag var jag ute och åt med tjejerna på Bik Bok, vi var på en Grekisk restaurang, jag åt en supergod kycklingsallad. Har längtat hela veckan efter den, ätit den en gång innan, ut över det vanliga god.

Nu måste jag packa, ska till Borås i morgon. Måste fixa naglarna också. Jag ska ta kameran med mig, hoppas på att jag blir fin på visningen, är redan nervös. Jag har ingen dator nu fram till på söndag, så då blir det nog inget bloggande. I morgon går jag i mål i Amsterdam på tappa.se... Mer än en månad före.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0