Sjuka ungar, snacka om att detta spårade ur!

Se och lär Malin, så här ska man ABSOLUT INTE anordna ett gymnasiedisco...  Skulle vara drogfritt, ärlig talat såg jag inte en nykter unge på hela stället. Det var 6 vakter på plats, fråga mig inte hur många de fick slänga ut. Jag vet inte heller hur många slagsmål det var, men det var rekordmånga iaf.

Flera poliser var på plats. En av vakterna blev jagade av ett gäng ungdomar ute, polisen fick söka med hundpatrull i skogen efter dem, vet dock inte hur det gick.

Jag har ont i halsen så mycket jag har skrikit... Jag har aldrig fått höra så många hemska ord tidigare. Jag tror många kom dit bara för att ställa till det. Det låg blod på golvet och sprit överallt, drogfritt ja...?

Det stod på biljetten att det skulle stänga 02, men det SKULLE stänga 01, redan när de fick veta detta blev de vansinniga. När klockan var närmare halv 1 fick vakterna och polisen nog och alla skulle då hämta ut sina jackor... KAOS! Vakterna hjälpte oss, bänkarna som var mellan oss i garderoben och gästerna fick ett sådant tryck så vi fick inte plats, jag klättrade då upp på bänkarna och skrek till alla att backa... Detta fick göras gång på gång av både oss och vakterna... Nu är garderoben tom och jag och Eric ska väl snart gå hem, hoppas jag iaf, fortfarande saker kvar att göra, klockan är nu snart 3 på natten... TRÖTT och sjukt ont i ryggen, jag ska iaf inte ställa klockan i morgon bitti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0