Stress och en fantastisk konsert

Stressade som en tok i morse, fick ta cykeln ner till skolan. Det är vitt ute, frost och jätte halt. Inte så bra att cykla med andra ord. Jag hade gjort en termos med te som jag kunde ha på lektionen. När jag kom ner till skolan var det bara några få minuter till 9, då vi skulle börja. Sprang till salen där vi skulle vara, tomt! Sprang vidare runt om kring alla salar där vi någon gång har varit. Till slut var ju klockan över 9. Men då fick jag tag på en klassvän, jahopp vi hade tydligen fått ett mail om att förmiddagslektionen var inställt, börjar 1 istället. Så nu är jag hemma igen och kan dricka mitt te här.

Igår var det mycket, pluggade tills jag hade lunchmöte med Coompanion om mässan jag ska ha. Sen jobbade jag på Bik Bok, sen tränade, sen pluggade, Du är vad du äter och Nytt läge, sen var det dags att sova. Så jag lägger in bilder från konserten med Veronica Maggio idag istället.

Konserten var jättebra, otrolig vacker sång, hon var trevlig och det var en mysig konsert. Jag var ju där med Linda, som jag tidigare knapp kände, men hon var jätte trevlig, så jag hoppas på fler sådana här utflykter.



Jag och Linda
Veronica intar scenenVeronica MaggioVeronica Maggio
Veronica Maggio
Veronica MaggioVeronicas tuffa leggings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0