Nya växter


En av de nya krukväxterna

Åh vilken träningsvärk jag har idag, men jag vet att det kommer bli betydligt värre i morgon.

Det har varit väldigt fint väder idag, vi gick bort till Håstens simhall, var härligt att simma lite. Eric tyckte nog att det var mindre kul, men fick med honom några längder iaf.

Bredvid simhallen ligger Blomsterlandet, så passade på att köpa nya krukväxter, väldigt fina.

Ska titta på handboll nu, Sverige/Turkiet. Det sänds från Karlskrona, Arena Rosenholm. Mamma och Peter är på plats så vi får se om vi ser dem på tv.

Gott fruktfat, melon, ananas och vindruvor

Kommentarer
Postat av: maria

så bra. jo det är bra med mig också. Jag pluggar på, har kommit halvvägs nu till jul. Du har väl inte långt kvar nu? Vad är planerna sedan? :)

kram

2008-11-02 @ 21:06:31
URL: http://killaparty.blogg.se/
Postat av: M1

Glöm inte att växten du köpt alltid ska ha lite vatten i bladrosetten! :) Hihi.

2008-11-04 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0