Lördag morgon!

Goó morgon...
Ska snart jobba, tredje dagen på mitt nya jobb. Igår gick det faktiskt riktigt bra, det var kul, börjar äntligen lära mig det konstiga kassasystemet. Har inte riktigt koll på alla kläder än, det dumma är att nu ska jag inte jobba på flera veckor, kommer ju att glömma allt jag lärt mig hittills, typiskt. Ska iaf jobba på måndag, börjar klockan 08.00, sen frisören och sen tillbaka och jobba hela dagen.

Idag blir det en väldigt lång dag, börjar på Bik Bok nu vid 11-14, sen ska jag hinna plugga så mycket det bara går, äta middag och sen börjar jag jobba på Varberg Event klockan 20.00- 01.30, piuo..

Vill egentligen inte nämna henne, för det är väl det hon är ute efter, men kollade på TV400 igår efter idol. Katrin Zytomierska, vem anställde henne? Hon är den sämsta tv-profilen just nu, tom Idoldeltagarna tycker illa om henne. Nej tack, bort med henne, verkar som att hon vill vara som Gynning, men då lyckas hon inte.

Igår var det jättehärligt väder här, jag och Eric gick en lite sväng innan jobbet. Tog några bilder på de vackra höstlöven...

Vårt Hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0