Nytt jobb... igen

I morgon är det dags, två redovisningar... Ja alla har det, med andra ord sjukt många redovisningar att lyssna på, under hela dagen. Jag ska ladda upp med en fruktpåse.

Jag har nu gett mig in i ett jätteprojekt! Jag ska vara... någon typ av projektledare/samordnare/kontaktperson/värdinna för en entreprenörmässa, som ska arrangeras den 29 januari här i Varberg. Det kommer att bli en massa jobb, men jag är övertygad om att det kommer att bli riktigt givande och jag kommer att lära mig massor som jag får nytta av framöver.

Jag och Eric har redan börjat spåna på julklappar, det gäller att vara ut i god tid, men tiden går så galet fort, jopp snart är det jul.

Idag åt vi purjolökslåda, jättegott. Innehåller purjolök, bacon, Oatly havregrädde, tomat och lite ost på toppen, in i ugnen och det blir riktigt mumsigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0