I morgon ska vi hem

Idag har det inte hänt något speciellt. Var i skolan på förmiddagen och pluggade lite med ett grupparbete. I går avslutade vi kursen Eventlogistik, känns skönt det går så fort, snart jul och sen är skolan över nästa sommar. I morgon har vi näst sista lektionen i Event It, Det är en föreläsning med tappa.se, som jag för övrigt är helt fast i. Kan verkligen rekommendera att bli medlem där, det är en riktigt bra sporre att röra på sig varje dag.

Var och tränade i kväll, arobic core, haha, det är helt hopplöst när man är på ett pass första gången, jag var helt lost i alla dessa rörelser, kändes ju som att alla andra hade full koll. Mina ben och armar flög överallt, men inte där de borde. Köpte ett par nya inne-gympa-dojor idag, nu på hösten kan man inte riktigt ha samma skoj inne som ute. De är jättefina, lite stora men jag hoppas att de funkar.

Åhh i morgon ska vi äntligen åka hem till Karlskrona, har inte varit hemma sedan augusti, alldeles för länge sedan. På lördag åker vi tillbaka hit till Varberg och då följer Erics föräldrar med, första gången de ska se vårt nya hus. Ska bli skoj, alltid kul med besök av nära och kära.

Nu är det dags för en kopp te, vi köpte flera olika nya smaker idag, gröna allihop. Snart börjar tjockisprogramet på tv 3...


Kul att det är så många som är inne på min blogg varje dag, tack för det!


Kommentarer
Postat av: M1

Tycker du ska va lite försiktig med den där tappa grejen, det verkar farligt att va så kontrollerad :S

2008-10-22 @ 22:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0