strosat

Jag har inget speciellt att skriva, lite trist nu när jag har tid att göra det... Idag har jag bara strosat, kollat in vad butikerna erbjuder till reapriser... Jag var så stolt då jag tagit mig från både, Gina, Lindex, JC, Hm utan en påse. I varje butik hittade jag flera saker jag tänkte köpa men istället för att gå till kassan gick jag och hängde tillbaka det. Jag liksom bara valde ut vad jag ville ha men eftersom jag inte har tillfälle att använda det mer än en möjligen två gånger så fick någon annan köpa det istället. Bra va?

Sen gick jag hem och åt lunch, gröt, skinka och leverpastejmacka, nu har jag ätit julmat varje dag och jag kommer så göra ett par dagar till... Men men sen är det ju ett helt år tills nästa gång man ska äta det. Efter lunchen tog jag PinkLady på en utflykt till Lassabacka... Strosade då runt i alla affärer där, skulle köpa tandkräm och schampo. Hem med det och så hade jag spanat in i Willys reklamblad att man kunde köpa ananas för 5 kr, en hel ananas... Hade först tänkt vänta någon dag men beslöt mig sedan för att cykla dit så det inte skulle ta slut. Men det var helt tomt... Sur. Men det skulle tydligen komma påfyllning i morgon så då far jag dit igen. Slog till på kyckling, lax, avokado och sharonger istället...

I morgon blir det troligen plugg med Anna... Nu ska jag gå och lägga mig och läsa, finns inte ett skvatt på tv idag, kolla på ett matprogram på 2:an nu, nyårsmat med hummer och lax. Kanske kan få mig något tips till på torsdag...

Natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0