Så vackert

I morse innan jag skulle jobba, gick jag en härlig promenad. Det var så vackert att jag höll på att smälta. Jag gick med ett stort leende hela vägen. Jag är glad att jag hade kameran med mig. Det var frost på grenarna, solen lyste så härligt starkt, klarblå himmel, vindstilla och det virvlade lite, lite snöflingor som man knappt kände. Om jag inte skulle till jobbet hade jag nog varit ute och gått hela dagen.


Nu har jag laddat upp med en stor skål nötter och naturgodis inför Melodifestivalen. Ska ta fram täcket också och mysa till det. Hoppas att det är lite bra ikväll iaf. Gillar verkligen Melodifestivalen, men bidragen är inte någon höjdare direkt...
så vackert

frostigtStranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0