En dag kvar sen är jag Event Manager...

OJOJ! I morgon är det avslutning, galet, det har gått två år och jag är nu färdig Event Manager... Det kommer nog bli en toppen dag i morgon, trist att det ska bli lite dåligt väder bara. Men men, start med champangefrukost och jordgubbar, sen har vi redovisningar av våra examesarbeten och efter det får vi lunch. Företag och gamla studenter har blivit inbjudna till den mässan vi ska ha efter lunch, här kommer vi visa upp våra arbeten. På kvällen blir det trerätters på finstället och fest, tema cocktail chick!

Jag vill bara säga det att jag älskar sommaren! Igår var vi och spelade beachvollyboll till halv 11 på kvällen, underbart!!!


Kommentarer
Postat av: MOR

Lycka till i morgon. Vi syns på fredag!

2009-06-03 @ 19:36:30
Postat av: mormor

det blir säkert en dag att minnas. Lycka till!Tänker på Dig

2009-06-03 @ 22:05:34
Postat av: Marika

Hoppas ni hade en bra dag igår! Och hoppas det blir roligt på fredag med. Vi får höras nästa vecka! KRAM

2009-06-04 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0