En underbar Examen!

Jag hade verkligen en helt fantastisk dag igår. Jag hade inte direkt några förväntningar på dagen, dagarna innan kände jag inget speciellt, tills jag kom till skolan och alla var uppklädda och vi startade dagen med champange och jordgubbar. Då startade ett härligt pirr i hela kroppen och förstod att det verkligen var dags, examen!

V träffades i skolan 07.30 och sedan startade vi med redovisningarna av våra examensarbeten klockan 9.00. Vår var 11.00, jag vill gärna vara först så jag kan släppa det sen och verkligen bara lyssna på de andra. Men det gick bra.

12.00 var det lunch på Campus och där efter började vår mässa, här visade vi upp våra arbeten och kunde gå runt och kolla på alla andras. Det kom även lite företag dit, jag blev så otroligt glad då  Carro och Roger från Varberg Event kom dit och jag fick en blomma av dem, verkligen tack!

Vid 15 tiden var mässan över och det var tid för "piff", hem och svidade om till finstassen, fixade frillan och på med klackarna. Träffades vid 17 igen på en uteservering, för att sedan bege oss till Societen för fotografering. Det var även här vi spenderade hela kvällen.

Det bjöds på trerätters middag, allt var verkligen supergott, vin och vi fick även chamange under hela dagen. Med andra ord var det verkligen ett riktigt kalas! Efter maten gick vi till Bodegan, viket ligger i samma byggnad, här blev det dans och pianomusik. Jag kom hem närmare halv 3 i natt efter en helt underbar dag!


Jag och Linda vi vårt arbete på mässan! Det är vi som har kämpat tillsammans.


Jossan och Lotta!


Carro och jag var lika fina i våra tårtklänningar.


Linda och jag!


Lotta, Linda, jag och Jossan, gu` vad fina vi är!


Janna och Erik, Jag gillar denna bilden, de ser ut som några riktiga kändisar!


Förrätt!


I lokalen där vi åt.


Huvudrätt!

Efterrätt, vitchockladpannacotta, så otroligt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0