Check!

En fantastisk känsla har spridit sig i hela kroppen... Jag har nu bockat av den största punkten på min lista i höst, underbart! Idag var nämligen tentan i Marknadskommunikation, oh vet ni vad? det kändes helt okej. Tur det för jag känner att jag kunde inte gjort mer än vad jag gjort, så jag är nöjd. Hoppas på bra resultat nu också, det är jag värd, om man nu får säga så.

Jag och Anna firade detta men en god lunch på Viskan i Borås, blev paj för min del. Det var ett riktigt härligt höstväder idag, men kallt. Vi passade på att ta lite kort innan jag skulle med tåget hem och Anna med bussen till Götet.



Nöjda och glada med vad vi gjort.

'

Ny jacka, nya handledsvärmare/vantar, nya stövlar...



Fina Anna



Lyxade till det med en tidning på vägen hem, jag behövde ju inte plugga, ovanligt. Det blev brittiska InStyle, måste ju kämpa på med engelskan nu.



Kom hem vd halv fem och solen strålade så vakert, blev en tur ner till havet där jag mötte upp Eric som varit på Kurorten och träffat sin.. hummf tja han ska göra sin praktik där iaf. Det blev galet kallt när solen började försvinna, snart vinter.


Min karl i sin nya halsduk och nya jacka, så fin så...


Vackra Varberg!


Kommentarer
Postat av: Syster

Jättefina höstkort! Gillade din bruna jacka.

2009-10-14 @ 20:44:52
Postat av: malin björk

Tack syster yster, ja den är fin, och ganska varm också. Köpt på Carlings, bra köp!

2009-10-14 @ 21:21:02
URL: http://maliiinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0