Äntligen!

Äntligen kom denna efterlängtade helg, men nu är den tyvärr redan över...

Jag och Eric tog tåget vid halv 9 tiden på lördagen för att sedan möta upp mamma, Peter, Marika och Niklas i Helsingborg på hotellet. Det är väldigt längesedan sen vi sågs så det var verligen på tiden, jag har längtat så mycket.

Vi lämnade väskorna, tog en fika och sen tog jag, Eric, mamma och Peter färjan över till Helsingör för en mysig tur i staden. Marika och Niklas stannade kvar för lite shopping i Helsingborg.



Inne i en supermysig ostbutik, här var det provsmakning och vi köpte flera goda ostar. Jag har redan smakat på den ena igår kväll, en mjuk ost med valnötter i, dögod.



Självklart måste man äta Pölse när man är i Danmark, så det fick det bli.



På kvällen bjöds det på middag och jag vill lova att det var inga dåliga maträtter och galet goda...




Efter en utsökt middag och mätta och glada tog vi taxin till kvällens happinging.



Det var Peter Johansson och Nina Söderquist bla som hyllade Queen, en kanon konsert!



Älskade frukost, ja det var gott om man säger så...



Söndagen spenderade vi på Väla...

Det har verkligen varit en toppen helg och det var så kul att träffa hela familjen!

Ses snart igen hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ni verkar verkligen haft en supertrevlig helg, så mysigt! Och vilken mat! På vilket ställe var det? I helsingborg eller helsingör? Är ju bra med lite tips =) Kul att se bilder. Nu åter till plugget! Ha det kanon! Kram!

2009-10-12 @ 18:08:22
URL: http://annasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0