I röjartagen

Som ni ser på bilderna här så överdrev jag inte i tidigare inlägget... Det såg verkligen ut som kriget här. Men inte längre.


FÖRE





EFTER



Golven är svabbade och tvätten är tvättad, här är fint nu. Hoppas karlen blir nöjd när han kommer hem!

Jag har städat nästan hela dagen, men jag hann med en sväng till stan, fikade med Anna och Linda, sen var jag och handlade. Snabbt hem för att byta om för att sedan dansa lite. Har nu ätit en väldigt god middag och kollar på topmodel. En härlig söndag och jag har tagit vara på den extra timmen.

Hoppas att alla har haft en toppen helg!!!

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Vad roligt att du vill vara med i min veckansbloggtävling. Händer hos dig imorgon då?

2009-10-26 @ 21:12:53
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0