idol

Sitter och kollar på Idol-eftersnack. Funderar över vem som tänkte egentligen.... Katrin Zytomsierska är med barn, med Bingo Rimer. Öhhhh, jag vet inte om det är det perfekta paret eller om det är helt totalt tvärfel. Jajaja, kul att de fann varandra.

Måste säga att Mariette var bra idag, även Tove, Kalle och Eric och ja de flesta var bra idag. Det börjar arta sig, skoj.

Idag sålde jag ett armband. Skoj och det är kanske något som jag bör fortsätta med, verkar lite lönsamt, supernöjd.

I morgon ska jag jobba igen, femte dagen denna vecka, det har gått bra och nu har ju många fått lön också så då är det lite fler som vill och kan shoppa loss.

På tisdag ska jag till frissan, ska till King love Queen i Borås. De ska fixa mig till visningen jag ska gå för dem på onsdagen och lördagen nästa vecka. Skoj, hoppas att det blir kul och bra framför allt. Får väl även hoppas att de inte klipper av mig håret eller färgar det svart. Men de lät som att de skulle göra vad jag vill. Typ det vanliga då, fixa till den blonda kaluffsen lite helt enkelt.

Snart dags att krypa till kojs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0