Lördag

Det är helg och jag kan för en gångs skull njuta av att det är helg. En härlig tv kväll i soffan till Idol igår. Har i och för sig jobbat hela dagen idag, men jag var toppen bra idag och jag hade väldigt många nöjda kunder, superskoj. Hoppas alla få så kul på Ladies Night och alla bröllop och allt vad det var alla skulle hitta på. Det är värkligen så himla skoj att klä folk...

Ikväll har vi varit och handlat och lagat mat ihop. Vilket händer sällan nu för tiden då vi jobbat mycket. Det blev wienerschnitzel med citron och kapris (dock ingen ansiovis), med klyftpotatis och masalavinsås... Mega gott! Nu har vi sjunkt ner i soffan och ska kolla på körslaget senare.

I mogron ska jag äntligen ner i källaren och se vad vi har för spännade. Ska lägga ner sommarkläder och försöka hitta lite höst och vinterkläder, har ju glömt bort vad som gömmer sig i alla kartonger. Ska även hitta en bok, det blir väl som att hitta en nål i en höstack kan jag tänka mig.

Vid två ska jag och Karro gå på visningar och mingel, vilket ska bli mysigt. sen blir det åter igen en härlig tvkväll. Ska hinna med att plugga lite också. Jag försöker att njuta lite av ledigheten iaf, för det var längesedan, så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0