Skön söndag

Idag har jag hunnit med mycket. Var nere en snabbis i källaren, rotade bland lådorna och fick ut massa höst och vinterkläder till både mig och Eric. Tog med det upp och så åt jag lunch och plockade med mig sommarkläder och och skor ner. Då mötte jag Jocke och barnen i hallen... Då de helt plötsligt skulle iväg. Jag fick springa ner i källaren och slänga ihop alla lådor som nu låg huller om buller och saker över hela golvet där nere i källaren. Drog till mig lite vinterskor. Åh hann ju inte göra det jag skulle, hittade inte min bok heller, attans.

Kl 14 träffade jag Karro och vi gick på, humm vad man nu ska kalla det, öppet hus kanske. Det var en liten bitik/atelje. Fick se lite kläder, sminktips, smakprov på sushi... Sen gick vi hem till Karro och hämtade hennes fina kamera och gick ner till havet och tog massa fina kort. Dessa kommer nog upp i morgon på bloggen ska få dem i morgon iaf. Vi fick en goodiebag från Kustbageriet, kardemummabulle och baguette. så efter fotograferingen gick vi hem till Karro och kollade bilderna och fikade. Sen dansade jag med Sofia och Linda, vilket var jätteskoj.

Nu har vi ätit boeuf bourgignion (köttgryta) och pressad potatis, som vanligt utsökt.



Hittade min goa bigbaota halsduk idag.



Karro spanar in... dyra kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0