Tomt utan plugg



Konstigt det känns när det inte är tentaplugg, tomt men skönt. Jag har kännt mig som en ny människa idag. Sitter i soffan och tittar på tv, njuter av en ledig kväll innan jag kör igång men annat plugg. Har jobbat idag, var en vecka sen, massa nytt.

Åt kroppkakor ikväll, det var gott, tyvärr var det inte Blekingekroppkakor för de var från Öland men de var goda...

De ringde från Borås idag och ville ha med mig på visningar, en den 28 för specialinbjudna och en den 31 oktober för alla. Jag vill verklignen vara med, men jobbar ena dagen så ska se om jag kan byta. Det är en salong i Borå, så det är både hår, smink ock käder som ska visas, skoj! Hoppas, hoppas!

Jag gjort ett armband som jag hade på mig på jobbet idag. Det var en kund som sa att hon tyckte att det var fint. Jag sa att jag hade gjort det och då frågade hon om hon fick köpa ett av mig, kul.

Kommentarer
Postat av: MOR

Var det armbandet du hade i helgen så köper jag också ett... :-)

2009-10-15 @ 20:19:50
Postat av: sofia

heeej:) gick tentan bra? var det möjligtvis det som vi köpte på panduro som blev ett armand till slut? har du ingen bild på det?

Jag kommer tillbaka antingen i morgon eller på söndag så kanske kan gå på cardio moves på söndag jag ahr bokat i alla fall:) saknar dig

pusskram

2009-10-16 @ 15:28:57
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: m'

ja!



åh vad kul det låter =)

allt bra med dig? (:

2009-10-17 @ 12:28:49
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0